علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
وبلاگ علیرضا و احمدرضاوبلاگ علیرضا و احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

علیرضا و احمد رضا

16 ماهگی احمدرضا❤️

1399/11/13 11:11
نویسنده : مامان معصومه
328 بازدید
اشتراک گذاری

پسمله نانازی .قشنگه مامان کلوچه خوشمزه مامان سلام

عزیز دلم فدات بشم که داری بزرگ میشی و هر روز که میگذره با کارهات بهم میفهمونی که باید با دوران نی نی بودنت خداحافظی کنم بهم میفهمونی که همدل و همپای من خواهی شد یه همزبون یه مهربون .

پسملیه مامان با فرا رسیدن زمستان دوتا از دندونای کرسی شماهم جوونه زد یدونه سمت راست از پایین و یدونه هم از سمت چپ از پایین.مبارکه ملوسکم و الان شما 10تا مروارید خوشگل داخل صدف خوشگلت داری عشق من. دیگه باید بگم که از قبل کلی شیرین زبونتر شدی و دوست داری و خیلی هم سعی میکنی که بتونی کلماتو بگی اما فقط اولشو میگی. بهتره یه فرهنگ لغات ازت داشته باشم و همه کلماتی که میگی رو بنویسم

به در میگی=د’ و وقتی کسی زنگ میزنه میدوی سمت در و میگی د’.

به باز کردن میگی =با

وقتی ازم بخوای برات در چیزی رو باز کنم میگی د’ یا بعضی موقع ها هم میگی با. بعضی اوقات هم ادغامشون میکنی و میگی  د’ با.

وقتی چیزی بخوای که بهت بدم میگی مه. واولین کلمه ای که یاد گرفتی و خیلی وقته تکرارش میکنی همون مه.

وقتی بخوای بغلت کنم میگی ب’.

ازت بپرسم ببعی چی میگی شما میگی بع بع. جوجو چی میگه جی جی جی جی.پیشی چی میگه مائو.مائو.  گاوه چی میگه گاگا.

به اب میگی îااااا.

نون خیلی دوست داری وتادسته کسی ببینی میگی نووووووون.

وقتی بخوای بگی یک دو سه. فقط میگی د‚ یا ته یعنی سه و بعدش توپتو پرت میکنی یا از سرسره میای پایین. سرسره بازی رو خیلی دوست داری عسله مامان.

به پوشکت میگی پوپ’. و وقتی میخوام تعویضش کنم وقتی روی تشک تعویضت میخوابونمت و ازت میپرسم چیکار میخوام بکنم شما قندکه من میگی پوپ’. وقتی هم پی پی میکنی دستتو میزنی به پوشکت ومیگی پوپو. یعنی یعنی پی پی. و میخوای بهم بفهمونی که باید عوضت کنم.

وقتی میخوای بای بای کنی خیلی باناز و بامزه و خوردنی میگی با با. باباااااااا.

وقتی کار بدی میکنی و بهت تذکر میدم بعدش بهت میگم بگو چشم و شماهم میگی ج’. یا بهت میگم بگو باشه شما نانازی هم میگی با.

وقتی سوالی رو ازت بپرسم و بخوای بهم بگی بله سرتو به نشانه تایید تکون میدی و میگی ب’. پسرکه با ادبه من

به توپ میگی تو و وقتی بخوای شوتش کنی میگی شو.

جدیدا وقتی تو خلوته خودت با خودت حرف یزنی و شعر میخونی بیشتر  صدای گاگا گفتنت میاد

جدیدا بیشتر از قبل صدام میکنی و تند تند میگی ماما.ماما.ماما

اگه چیزی بخوای دستمو میگیری و میگی ماما د’.یعنی دستتو بده ومنو میبری تو اتاقت تا اساب بازی مورد نظرتو بهت بدم عزیزم

اسم همه اعضای بدنتو میدونی به دست میگی د’ به پا = با به مو میگی موووو . چشم= 

گوش=دوش یا جوش. دل=د‚

وقتی میخوای نقاشی بکشی میگی  جش جش ابووووووو. یعنی چشم چشم دو ابرو

تمام اعضای فامیلو میشناسی مثلا ازت میپرسم مامان جون کو ؟ با دست نشونش میدی و میگی اوناماچ.

 گاهی اوقات که حوصله نداری بابا میاد و سر به سرت میذاره وباهات بازی میکنه و هی بوست میکنه تو هم عصبانی میشی و با داد بهش میگی بو. یعنی بروزبان

 از همه کلماتی که میگی بامزه ترینشون شیشه است که دلم میخواد بخورمت و با این ژییییییژ’ه گفتنت دله همه رو میبری. گاهی اوقات هم نیمه شب از خواب بیدار میشی و پشت سر هم به من میگی ژیییییییییژه.

ازت میپرسم مامان تو رو چی داره و شماهم در جوابه من میگی دوش.   یعنی دوست.قلب

به شمع میگی د’منیشخند

امیدوارم چیزی رو فراموش نکرده باشم

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان امیرعلی و سجاد و محمدمامان امیرعلی و سجاد و محمد
16 بهمن 99 11:19
وای خدای من،آخه من چرا اینقدر این فندق و دوست دارم
مامان معصومه
پاسخ
❤❤❤الهی فدات بشم عزیم ،مرسی
RayaRaya
16 بهمن 99 15:21
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین