علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ علیرضا و احمدرضاوبلاگ علیرضا و احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

علیرضا و احمد رضا

احمدرضا به دنیا اومد

1398/7/13 23:01
نویسنده : مامان معصومه
304 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

4 سال و ۱۷ روز پیش اتفاقی افتاد که زندگی مرا تغییر داد
دنیا صدای گریه کودکی را شنید که بزرگترین دلیل لبخند من بود
خداوند پسری به من داد که تمام دارایی من شد
امروز در آستانه 5 ساله شدن این فرشته ی معصوم لطف خدا دوباره شامل حال من شد و فرشته ای دیگر پای به زندگی ام گذاشت،همانقدر پاک ،همانقدر دوست داشتنی ....

 

 

 

 

 

نظرات (5)

asma
16 مهر 98 10:14
تبارک الله احسن الخالقین قدمش خیره مبارکه ان شالله بسلامتی برای ماهم دعا کنید(دعای شما مستجابه) در پناه حق
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مهر 98 14:37
خوش اومدی فرشته کوچولو😍❤
مامان معصومه
پاسخ
مرسی عزیز دلم 😘
عمه فروغعمه فروغ
17 مهر 98 9:42
قدم نورسیده مبارک 😙
مامان معصومه
پاسخ
ممنون سلامت باشید❤️
مامان نرگسمامان نرگس
13 مهر 99 13:50
قدم نو رسیده مبارک
مامان امیرعلی و سجاد و محمدمامان امیرعلی و سجاد و محمد
25 مهر 99 16:16
خوش اومدی به دنیا عزیزدل خاله😘😍❤️