علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ علیرضا و احمدرضاوبلاگ علیرضا و احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

علیرضا و احمد رضا

2 سالگی علیرضا😘❤️

1396/6/26 20:59
نویسنده : مامان معصومه
283 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چقدر زود گذشت ،۲سال،۲۴ماه،۷۳۰ روز.
اینقدر محو در زیباییهات بودم که نفهمیدم چقدر سریع بزرگ شدی زیبای من.در این روزها گاهی تلخی و گاهی شیرینی بوده ولی کنار تو دنیا برایم بهشت برین است .
زیباترین تک تک ثانیه های با تو بودن خاطرات شیرین من است .
از خدا میخواهم تک تک لحظات عمرم سرشار از با تو بودنهای مثال زدنی باشه.اینو بدون که منو بابا تا اخر عمر بی وقفه دوستت داریم و قلبمون برای تو میتپه
تولدت مبارک فرشته مهربون شهریوری من
#علیرضا#عشق_مامان #نفس_بابا #۲۴ماهگی #زندگیم #دنیام #بهشتم #فرشته #ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم

 

 
 
 
 
 
 
پسندها (24)

نظرات (1)

مامان امیرعلی و سجاد و محمدمامان امیرعلی و سجاد و محمد
25 مهر 99 16:19
❤❤نازنینم دوست داشتنت بهترین نعمت دنیاست مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنم من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم❤❤
مامان معصومه
پاسخ
من عاشقتم عزیزم مرسی بابت زحمتایی که کشیدی 💗💗💗