علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ علیرضا و احمدرضاوبلاگ علیرضا و احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

علیرضا و احمد رضا

14 ماهگی علیرضا😘❤️

1395/8/26 20:08
نویسنده : مامان معصومه
154 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسرم
دنیا دنیا بیایند و بروند
برای من
تو نمی شوند...
یک لبخندت،یک نگاهت را ...
به تمام دنیا نمی دهم ...
#علیرضا #عشق_مامان #نفس_بابا #۱۴ماهگی #زندگیم #فرشته #ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم

 


نبض من از نفسهای توست که میزند
وگرنه هیچ علایمی در من وجود ندارد که
از تو حیاتی تر باشد
#علیرضا#عشق_مامان #نفس_بابا #۱۴ماهگی #زندگیم #فرشته #ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم
علیرضا و امیرعلی جون(پسرخاله مرضیه)

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان امیرعلی و سجاد و محمدمامان امیرعلی و سجاد و محمد
25 مهر 99 16:23
14 ماهگیت مبارک😘فداتونم من قندعسلای من❤️❤️