علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ علیرضا و احمدرضاوبلاگ علیرضا و احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

علیرضا و احمد رضا

8 ماهگی علیرضا

1395/2/26 19:41
نویسنده : مامان معصومه
163 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

می نویسم برای تو ... هشتمین ماهگرد
این روزها ، تو :
در سینه خیز رفتن پیشرفت زیادی داشتی البته دنده عقب و مدام از این طریق به دنبال کشف دنیای پیرامونت هستی
ژست ۴ دست و پا می گیری و خودت رو هل میدی جلو
با تکیه به دیوار می ایستی. دست می زنی. کاملا بدون کمک می نشینی. علاقه شدیدی به کشیدن مو و چنگ زدن داری طوری که موهای مامان از دستت در امان نیست صبح تا شب مدام غلت می زنی و تا کمر زیر مبل میری
انگشت شصت پاتو می خوری و من از دیدن این صحنه سیر نمیشم
وابستگی ات به من بیشتر شده و می خواهی هر لحظه کنارت باشم
این وابستگی تو برای من لذتی دارد وصف نشدنی..‌ ممنونم که مثل همیشه صبوری می کنی پسر بی مثال من!
دلبر شیرین من دوستت دارم تا بی نهایت ...
#علیرضاجون_عشقم_عمرم۸ماهگی

 

 
 
 
 
 
 
 
پسندها (4)

نظرات (1)

مامان امیرعلی و سجاد و محمدمامان امیرعلی و سجاد و محمد
25 مهر 99 16:27
8ماهگیت مبارک گل من